MY T-Systems Portal
A Magyar Telekom vállalati üzletága (T-Systems) új, online elérhető önkiszolgáló felületet hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a felhasználók körében népszerű szolgáltatások.
Az új portál a számlákkal és az egyes funkciókkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít.Az arculatában és funkcionalitásában is többször megújult szolgáltatás a Telekom online felületein egységes belépési megoldást, valamint harmadik feles szolgáltatásokat kínál a kis és középvállalatok számára. A szabadon konfigurálható ügyfélfunkciók és jogosultsági szintek kényelmes és biztonságos hozzáférést biztosítanak a Magyar Telekom ügyfeleinek, míg az ügyféladatok és kapcsolódó szolgáltatások a vállalat CRM (Siebel) és Billing (Amdocs) rendszereivel integráltak
Tech Stack: Java JEE server, client-based Java server, client framework technology (custom JEE and Struts2 client-side server), Oracle database