Magyar Telekom MDM

Az Mobile Development Management (MDM) és a kapcsolódó Customer Service Console (CSC) intranetes és Self Service Console (SSC) webes felületek a Magyar Telekom Nyrt. ügyfélszolgálati és lakossági munkatársai számra biztosítanak mobil eszköz-menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló portál alapokon. Az új bevesztésre kerülő ALU-MDM rendszer kapcsán felmerült az igény a meglévő CSC és SSC konzolok frissítésére és integrációjára az új mobileszközkezelő rendszerrel.

Az ITware készíti a Magyar Telekom számára a funkcionalitásban és technológiákban egyaránt megújuló CSC és SSC portálokat, amelyek révén az ügyfelek és ügyfélkezelő munkatársak részére rendelkezésre áll egy-egy olyan felület, ahol egyszerűen használhatják a távoli mobil eszköz menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló alapokon. Főbb funkciók: APN beállítások kezelése, Készülékinformációk monitorozása, Távoli diagnosztika, alkalmazásmenedzsment.

Tech Stack: Java JEE server, client based on Telekom’s Java server, client framework technology (custom JEE), Oracle database 

Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot, és megkeressük megadott elérhetőségein. Minden kérdésre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.