MY T-Systems Portal

A Magyar Telekom vállalati üzletága (T-Systems) új, online elérhető önkiszolgáló felületet hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a felhasználók körében népszerű szolgáltatások.

Az új portál a számlákkal és az egyes funkciókkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít.Az arculatában és funkcionalitásában is többször megújult szolgáltatás a Telekom online felületein egységes belépési megoldást, valamint harmadik feles szolgáltatásokat kínál a kis és középvállalatok számára. A szabadon konfigurálható ügyfélfunkciók és jogosultsági szintek kényelmes és biztonságos hozzáférést biztosítanak a Magyar Telekom ügyfeleinek, míg az ügyféladatok és kapcsolódó szolgáltatások a vállalat CRM (Siebel) és Billing (Amdocs) rendszereivel integráltak

Tech Stack: Java JEE server, client-based Java server, client framework technology (custom JEE and Struts2 client-side server), Oracle database

Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot, és megkeressük megadott elérhetőségein. Minden kérdésre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.