Magyar English Deutsch 日本語 Italiano
Sun
   
 
 Telekom REFERENCIÁK without marble
 
 
 
Light Line LATGLight Line R

 

Banner11

Az ITware Kft. szakemberei részt vettek a prepaid előfizetések regisztrációjának megvalósításában a Magyar Telekom ATG rendszerén belül.

A projekt érdekessége, hogy a Telekom részéről ez a projekt egy SCRUM kísérletként is debütált, hiszen magát az ATG-t a PanDA projekten belül eddig Waterfall módszerrel fejlesztették. Backend logika és RESTful API fejlesztése, ezen felül SOA szervízek integrálása történt.

 
tech stack Oracle ATG, Oracle DB, Spring Webflow
 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line Lflip Light Line R
 
Banner 9

Az ITware szakemberi részt vettek a Telekom új brandjének a kifejlesztésében. A Jazz szakértők a DXC fejlesztő csapat tagjaiként a Telekom mobil számlázó és ügyfélszolgálati rendszer ismeretek és kódok felhasználásával egy vezetékes Telekom CRM és számlázó megoldást alakítottak ki rekordidő, kevesebb mint egy év alatt, amely a Telekom meglévő vezetékes hálózati infrastruktúrájához kapcsolódódik, és a DXC által kialakított front-end és middleware réteggel valósítja meg a szükséges funkciókat. Tesztelő kollégák részt vettek a back-end és a front-end funkciók tesztelésében is. A fejlesztés kisebb létszámmal folyamatosan zajlik.

 
tech stack Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM
 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line LJazz Light Line R
 

Banner 8

Az ITware 2001 óta jelentős programfejlesztő csapattal folyamatosan részt vesz a Magyar Telekom (T-Mobile) informatikai, szoftverfejlesztési munkáiban, ezen belül is kiemelten a JAZZ rendszer fejlesztésében. Kollégáink a fejlesztések során a tervezéstől az implementáláson keresztül a tesztelésig teljes körű megvalósítást biztosítanak.

A dokumentációkat, kódokat a Magyar Telekom szigorú szabványaihoz igazodva készítik el. A szorosan vett JAZZ oldali tervezésen és fejlesztésen túl JAVA programozás, szolgáltatásfejlesztés BEA Integration környezetben, szolgáltatástervezés, Dialogue-os fejlesztési feladatokat is végeztünk.

 
tech stack Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM
 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line LMail Migráció Light Line R
 

Banner 3

Az ITware végezi a Magyar Telekom “Honlapprov provisioning” alkalmazás mailbox kezelő funkcionalitásának fejlesztését amelynek keretében történt az MT Virtualoso rendszerében (HMC) levő mailboxok “M@Xmail/Horde” rendszerbe történő mozgatása. A projekt kivitelezése után is folyamatosan végezzük a “MaX” levelező rendszer selfcare felületének és funkcionalitásának karbantartását és L3-s szintű támogatását. Megvalósított funkciók: postafiókok kezelése, levelezési listák kezelése, több domain-es ügyfelek kezelése, postafiók domain-hoz rendelése, visszavonása (a fent kialakított postafiók módosítása oldalon), levelezési lista domain-hoz rendelése, visszavonása (a fent kialakított levelezési lista módosítása oldalon), felhasználó domain-jeinek listázása, hozzárendelése és visszavonása.

 
tech stack Oracle Database Migration
 
微信图片 20180410161817
 

 

Light Line LMikroszerviz Infrastruktúra Light Line R

 

Banner 7

Az ITware Kft támogatást nyújt a Magyar Telekom új virtualizált fejlesztési infrastruktúrájához kapcsolódó fejlesztési folyamatok kidolgozásában. A mikroszervizek kialakításánál a tervezők megoldást próbáltak találni az összetett alkalmazások fejlesztésekor jelentkező szervezési problémákra, melyek az egyes komponensek fejlesztési ciklusainak összekapcsolódásából adódnak. A konténerizáció kihívásokat is jelent az üzemeltetés számára, mert az alkalmazások által készített log állományok a konténerek által biztosított szeparáció miatt nehezen elérhetőek, az alkalmazásokon átívelő folyamatok nehezen követhetőek.

Ezért javaslatunk két komponens kifejlesztéséből állt: az első a log állományok figyelését és gyűjtését végzi (Agent), míg a másik (Aggregátor) az egyes gyűjtőktől Websocket-en érkező adatokat fogadja, parszolja és kereshető módon adatbázisba menti. Mindkettő Docker konténerben futtatható. A standardizált telepítési folyamat, valamint az egyes csomagok szeparációja új lehetőségeket teremt és megtakarításokat tesz lehetővé a Telekom számára. Előny a vállalat számára, hogy nagyobb hatékonyságot érhet el olyan módon, hogy döntési szabadságot és egyben nagyobb felelősséget ad az egyes szállító csapatok kezébe a saját komponensük fejlesztési és üzemeltetési kérdéseiben.

 
tech stack Microservice, Docker 
 
微信图片 20180410161817
 

 

Light Line LMobile device management Light Line R

 

Banner 2

Az Mobile Development Management (MDM) és a kapcsolódó Customer Service Console (CSC) intranetes és Self Service Console (SSC) webes felületek a Magyar Telekom Nyrt. ügyfélszolgálati és lakossági munkatársai számra biztosítanak mobil eszköz-menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló portál alapokon. Az új bevesztésre kerülő ALU-MDM rendszer kapcsán felmerült az igény a meglévő CSC és SSC konzolok frissítésére és integrációjára az új mobileszközkezelő rendszerrel.

Az ITware készíti a Magyar Telekom számára a funkcionalitásban és technológiákban egyaránt megújuló CSC és SSC portálokat, amelyek révén az ügyfelek és ügyfélkezelő munkatársak részére rendelkezésre áll egy-egy olyan felület, ahol egyszerűen használhatják a távoli mobil eszköz menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló alapokon. Főbb funkciók: APN beállítások kezelése, Készülékinformációk monitorozása, Távoli diagnosztika, alkalmazásmenedzsment

 
tech stack Java JEE server, client based on Telekom’s Java server, client framework technology (custom JEE), Oracle database 
 
微信图片 20180410161817
 

 

Light Line LMy T-systems Portal Light Line R

 

Banner 5

A Magyar Telekom vállalati üzletága (T-Systems) új, online elérhető önkiszolgáló felületet hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a felhasználók körében népszerű szolgáltatások.

Az új portál a számlákkal és az egyes funkciókkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít.Az arculatában és funkcionalitásában is többször megújult szolgáltatás a Telekom online felületein egységes belépési megoldást, valamint harmadik feles szolgáltatásokat kínál a kis és középvállalatok számára. A szabadon konfigurálható ügyfélfunkciók és jogosultsági szintek kényelmes és biztonságos hozzáférést biztosítanak a Magyar Telekom ügyfeleinek, míg az ügyféladatok és kapcsolódó szolgáltatások a vállalat CRM (Siebel) és Billing (Amdocs) rendszereivel integráltak

 
tech stack  Java JEE server, client-based Java server, client framework technology (custom JEE and Struts2 client-side server), Oracle database 
 
微信图片 20180410161817
 
 
 
Light Line LSmart home Light Line R
 

Banner 0

A Magyar Telekom tervezett új szolgáltatásának előzetes tesztelésében, az alkalmazás fejlesztésében és a terhelhetőségének szimulálásában nyújtott támogatást az ITware Kft. csapata. Az Okosotthon megoldás lehetővé teszi a háztartásban előforduló különböző elektromosan vezérelhető eszközök távoli irányítását. Pl. hőmérséklet beállítás, redőnyök mozgatása, multimédiás eszközök vezérlése, riasztórendszer kezelés stb.

Megoldásunk a Smart Home rendszer back-end szerverének terhelhetőségi vizsgálatát végző megoldást tartalmazta, amelyet a DEV és ITST környezetekben fejlesztve és tesztelve adunk át a megbízó számára. A megoldás lényege, hogy a Smart Home rendszerbe felveszünk dummy gateway-eket a kapcsolódó ügyfél és user adatokkal. Ezen gateway-ek nevében az JMeter eszközben beállított teszt kliens különböző mértékű kliens tevékenységet szimulál egyre növekvő szimulált kliens darabszámmal. A teszt során a válaszidőket (szerver acknowledge) és az elveszett/megválaszolatlan üzenetek számát log-oljuk, amelyből megállapítható, hogy hány kliens kapcsolódása esetén milyen biztonsággal működik a back-end, illetve milyen kliens szám esetén nem megbízható a működés.

 
tech stack JmeterJ Tsung, Erlang, Thor (WebSocket), Node.js, SoapUI, Java, WireShark 
 
微信图片 20180410161817
 
 
 
Light Line LPIllangó Light Line R
 
Banner 1

2010-ben a Magyar Telekom nagy volumenű informatikai átalakításba kezdett. A Pillangó projekt 2010-2013-ban Közép-Európa legnagyobb informatikai projektjeinek egyike, célja a vállalat által használt számlázó és CRM rendszerek konszolidációja.

Az ITware, mint a Telekom egyik legfontosabb számlázó és CRM rendszerének fejlesztője, egyike az 5 legnagyobb hazai megoldásszállító cégnek, akik részt vesznek a projekt munkálataiban. Magas szintű üzleti és technikai szaktudással rendelkező kollégáink az üzleti elemzéstől kezdve a tervezésen és megoldásszállításon át a tesztelésig folyamatosan dolgoznak a Pillangó projektben. A konszolidáció végcélja, hogy a korábbi számos, vezetékes és mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó, egymástól külön működő rendszereket egy egységes CRM és számlázó rendszerbe integrálják, jelentősen hatékonyabbá téve ezáltal a Magyar Telekom ügyfélkezelési folyamatait.

 
tech stack Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM
 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line Ltelemátrix Light Line R
 

Banner 4

A Telemátrix (TMX) a Magyar Telekom vállalati ügyfeleinek nyújt mobiltelefonon és alközponti bekötésen alközponti jellegű szolgáltatásokat, rövid hívószám, csoportkezelést, fekete-fehér listák kezelését, biztosítja az üzleti ügyfél előfizetések számláinak megtekintését, valamint online és offline önkiszolgáló szolgáltatások megrendelését teszi lehetővé.

Az új TMX, három informatikai rendszer a CSC Vállalati Önkiszolgáló, a Telemátrix ügyfelek nyilvántartása és az Elektronikus Forgalmi Tájékoztató (EFT) összevonásából született. Ennek kapcsán az új rendszer elkészítése során, a Telemátrix szerver és kliens oldali fejlesztései mellett magas bonyolultságú, több rendszert is érintő integrációs és fejlesztési feladatokat kellet elvégezni az érintett rendszerekben is. 

 
tech stack JAVA  
 
微信图片 20180410161817
 
 
 
Light Line Lvirtualoso Light Line R
 

Banner 6

A T-Systems Virtualoso szolgáltatások néven új, az irodai és az irodán kívüli környezetben is hasznos informatikai alkalmazásokat biztosít a kis- és középvállalkozások részére is. A Virtualoso szolgáltatások beruházás nélkül, kedvező havidíjas konstrukcióban kínálják a szolgáltatások használatának lehetőségét az interneten keresztül.

Fejlesztéseink nyomán integrálásra került a Virtualoso VoiceCenter, a Virtualoso Backup, a Virtualoso SMS és a Virtualoso Blackberry szolgáltatás, valamint 2010 májusában megindult a Virtualoso E-mail, Virtualoso Workplace és a Virtualoso Server szolgáltatások kiajánlása a Combridge és Crnogorski Telekom leányvállalatok számára.

 
tech stack Enterprise Java, Open ESB
 
微信图片 20180410161817
 
 
Vissza