Magyar English Deutsch 日本語 Italiano
Sun

Web Self Care - Önkiszolgáló webportál

brosura-letoltese-negyzetÜgyfélszerzés és -megtartás önkiszolgáló webportállal. Hagyja, hogy Ügyfelei dolgozzanak Ön helyett! A Web Self Care segítségével egyszerűsítheti ügyfélszolgálati folyamatait, miközben tehermentesíti munkatársait és az ügyfelek kezébe adja az online ügyintézés lehetőségét.


Ügyfélszerzés és -megtartás önkiszolgáló webportállal

Hagyja, hogy Ügyfelei dolgozzanak Ön helyett!

web-selfcare-1

 

Csökkentse költségeit és gondoskodjon ügyfeleiről!

A költséges emberi munkaerőn alapuló ügyfélszolgálat helyett kevesebb erőforrással, teljesebb körű ügyfélszolgálati szolgáltatást biztosíthat partnerei számára. Fektessen a jövőbe, és győződjön meg róla, milyen gazdaságos, amikor az ügyfelek dolgoznak Ön helyett!

Az ITware megoldásával új alapokra helyezheti ügyfélszolgálatát

A legtöbb cégnek szüksége van egy jövőbe mutató, az ügyfeleket online is széleskörűen kiszolgáló rendszerre. A Web Self Care ilyen megoldást kínál. A 10 éves tapasztalattal rendelkező magyarországi IT megoldásszállító, az ITware alkalmazása, nagymértékű forgalom mellett is kiválóan teljesít, biztosítja a jelentős költségmegtakarítást és az ügyviteli folyamatok optimalizálását.

A Web Self Care egy olyan, teljes egészében testre szabható online ügyfélszolgálati rendszer, amely képes az alapvető ügyfélkezelő funkciók ellátására, ezzel tehermentesíti a meglévő ügyfélszolgálatot a rutinfeladatok végzése alól. Online jellegénél fogva kényelmes és rugalmas ügyintézést biztosít, bárhol és bármikor, azonnali problémamegoldást kínál. Az egységes kezelőfelület átlátható elszámolást nyújt az ügyfeleknek, például a számlák állapotáról, ugyanakkor az esetleges tartozásokra azonnal felhívja a figyelmet, így annak behajtása is gyorsabbá válik.


 

Mire képes a Web Self Care?

A Web Self Care felépítése modul rendszerű, a felhasználó üzleti igényeihez könnyen igazítható és bővíthető. Lehetőséget biztosít:

  • az elkülönült önkiszolgáló felületek integrációjára,
  • az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságának növelésére,
  • az automatizálható folyamatok feltérképezésére és implementálására,
  • a vállalati szolgáltatások esetében a manuális funkciók kiváltására,
  • webshop jellegű megoldások egységesítésére,
  • központi autentikációs megoldás használatára.

 

Integrált portálfelület

Single Sign-On (SSO)

Az egyszeri webes bejelentkezési módszerrel lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egy adott rendszerbe való belépéskor mindössze csak egyszer azonosítsa magát és annak minden erőforrásához, illetve szolgáltatásához további autentikáció nélkül hozzáférjen.

Ügyfélközpont, információs oldal

A Web Self Care rendszer főoldalán egyetlen integrált felületen az összes, a portállal és a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésére választ kap az ügyfél. Az olyan szolgáltatások, mint a Webshop, az Online Ügyfélszolgálat vagy az egyéb iparág-specifikus rendszerek, mint például az „Internet banking”, a folyószámla megjelenítése vagy a távközlési vállalatok esetében a mobil telefonszolgáltatások be- ill. kikapcsolásának online lehetőségei is könnyen elérhetőek.

Webshop

A Web Self Care-rel csökkenthető az emberi erőforrásigény, hiszen a rendszernek köszönhetően lehetővé válik a különböző webshopok egységesítése, az ügyfelek számára egyedi díjszabás biztosítása vagy egyedi megrendelési paraméterek beállítása. Emellett automatikus ill. paraméterezhető feltételhez kötött automatikus jóváhagyás, esetleg kintlévőség miatti figyelmeztetés is biztosítható.


Webshop

Ügyfélszolgálati funkciók

A rendszer lehetővé teszi az ügyféladatok testreszabását, ezzel is elősegítve a hatékony munkavégzést. Olyan űrlap alapú ügyfélszolgálati funkciók is létrehozhatók, mint a hibabejelentés, lejárt tartozáskezelés, befizetés, ügyféltartozások megtekintése, részletes számlaadatok, díjkalkulátor, indikatív ajánlatkérés, online szerződéskötés vagy hitelkalkulátor.

Ügyfélszolgálati chat

A chaten keresztül elért ügyfélszolgálat a kor kihívásaihoz igazodva modern és divatos kiszolgálást tesz lehetővé. Segítségével egyszerre több partnerkérés teljesíthető, idő- és költséghatékony módon.

Iparág-specifikus rendszerek

Az egyes vállalat- és iparág-specifikus megoldások testreszabható, egyedi megoldások integrációját teszik lehetővé. Az ilyen megoldások a közüzemi szolgáltató vállalatoktól a telekommunikációs cégeken át a banki szektor szereplőiig minden esetben a valós igényekhez igazodnak. A Web Self Care ezzel az önállóan fejlesztett rendszerek hatékonyságával bír.

Integrációs technológia

A Web Self Care-nél alkalmazott megoldás a SOA-n alapszik, mely szabványos eszközökkel teremti meg az egyes alkalmazások közötti kapcsolatot, ennek köszönhetően jól karbantartható, átlátható architektúra jön létre. Az alkalmazások maximálisan ki tudják használni a többi alkalmazásban rejlő tudást, képesek azokhoz integrálódni függetlenül az egyes alkalmazások megvalósításától.

A Web Self Care egy olyan egyedülálló ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé, mely növeli az ügyfelek bizalmát, időt és pénzt spórol meg mindkét fél számára. A rendkívül átlátható, könnyen kezelhető rendszer a jövő megoldását kínálja, a jelen szolgálatába állítva.

 

Vissza